Sales 97 informatie

Hallo wilbert,

Ik ben even nieuwsgierig, ik las laatst in een van je emailtjes dat je
redelijk goed hebt kunnen voldoen aan de vraag naar tubers van de leden
van het IAS.

Ik had zelf om 2 soorten gevraagd aan jou via email ( eichleri en
meulleri ), daar ik ( nog ?) niets van je ontvangen heb, kan ik dus
aannemen dat er niet meer voldoende tubers waren?

Ik vraag dit even omdat ik dan de postbode niet meer op zijn nek hoef te
springen elke dag :-)

Trouwens hoe gaat het met de grote titanum knol die Ad aan het verpotten
was, loopt deze al uit en zoja gaat het een blad worden of een kleine
bloem? Volgens Ad moest deze knol kunnen bloeien.

Groetjes, anne

Anne Olivier
Haren

Other Mailing lists | Author Index | Date Index | Subject Index | Thread Index