RE: Sales 97 informatie

Beste Anne,

Je stond op de lijst voor beide soorten, dus die krijg je ook. Mogelijk
dat er wat vertraging is in Leiden. Als je een gok wil maken over de
aankomst van het materiaal, kan je het best Art even bellen
(071-5275186). De titanum knol ligt in grond, maar ik geloof niet dat er
al leven in zit.Als hij gaat bloeien, zal de bloem niet spectaculair
groot zijn. Dan moet je toch een knol van minstens 40 kilo hebben.

Groeten,
Wilbert

Other Mailing lists | Author Index | Date Index | Subject Index | Thread Index